6

What The F**K!!!!

Posted by Eliz on 12:53 AM
Aku bengang betul... mmg dasar org kerja government... Nieh mmg specifically goes to the immigration Department Malaysia.. dah la kalo call bukannyer ader org nak angkat! Haram mmg susah nak angkat.. call la sampai nak mati pun org tak angkat!!! Bukan sekali dua.. tapi banyak kali dah jadi cam tuh! Tiap kali nak call Immigration Putrajaya mesti susah!!!

So i try my luck again.... ader org angkat.. trus pass aku kat PR Department.. aku tanya elok-elok.. jawab kasar.. fine! Aku pun kasar la balik! Tau pun tone down.. mmg dasar biatch! Pastuh dier bagitau pasal papers shld not be handle by 3rd party.. marah-marah.. fine la aku cakap ok. Pastuh aku sound dier.. who am i talking with?

Memang dasar biatch trus letak tepon!! Aku sangat bengang... ko ingat ko kerja gomen jer.. Kalo kerja swasta mmg mati ko kena complen kena buang kerja, kena pulau.. Dasar pemalas! Ader org yg betul2 nak kerja,.. ko lagi nak rosakkan nama org kerja kerajaan!

Go to hell LA!


|

6 Comments


memang masih ada lagi saki-baki yang menjadi orang paling depan "frontliner" di sektor gomen yang sebegitu. Namun ada juga yang saya tengok ada banyak perubahan positif dari segi PR.


hello darling.
aku keja gomen....x pernah fail angkat tepon after 3 deringan.


Dr.Sam.. bengang coz ader lagi yg mengamalkan sikap orthodox peduli aper aku... aku korja gomen... tht kind of attitude.. but good to hear there's some positive changes

Ida my love.. dept ko takda masalah... aku call opis musti ader org angkat.. eheheh


This comment has been removed by the author.

no tipon cap apa dorang bagi tu. kadang2 tak hapdet no fon appara. haha.


sabar jelah jac...tapi aku rasa ada yang ok...tapi disebabkan si sengal sebegitulah ramai kakitangan awam dapat bad reputation....ini orang kata kerana nila setitik rosak susu sebelanga....tapi kalau aku jadi kau pun...if the other side cakap baik2...aku leh layan ok lagi..kena yang biadap...silap besar la...memang time tuh jugak kena hamun...hahahah

Copyright © 2009 Free Spirited All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.