4

Temu Janji Yang Buta

Posted by Eliz on 7:12 PM
Malam semlm masa on the way nak balik umah, my friend call.. suruh pergi temu janji buta on behalf of her. Aku dengan sikit amarahnya bertanya, "Asal ko tak gi?", Dia pun menjawab.."Aku dah kawin la bodoh!!" 

Hahahah.. ye tak ye jugak.. Lupa dier dah kawin.. And so she insist me going... Dier kata mat salleh perancis dpt no tepon dier .. so suruh aku g jumpa.. terus laju dier bagi no aku kat jantan nieh..

Then dengan sepantas kilat aku menerima SMS.. aku pun oklah why not.. so dijanjikan tempatnya beserta waktu nya. And so laki nieh broke meeting rule. Which are:

1) Janji kul 9pm datang kul 10pm (seriouslya aku nak blah jer tapi aku tepon suruh tunggu, fine)
2) Description yang dier bagi tak kena.. Ahahaha dasar nak menipu...

And so kul 10pm... aku masih menunggu selepas dier menalipon.. hati pun berdebar debar.. duk dak duk dak... sbb aku lihat ada satu mamat nieh masuk starbucks.. lalu menegur aku... Ahahaha!!!! Masa tuh gak aku nak berdesup balik umah!!

Rupa2 bukan mat salleh... mat itam.. Hahahah dah la besar, tinggi, badan berketul-ketul.. nieh stok pukul orang mau mati!!! Itu dier kata tan! Elo pakcik!!! Ko bukan tan!! Diulangi bukan tan!!! Itu namanya black!!! Bodoh... hahah

Aku mmg tak der mood dah pastuh sembang kejap aku pun nak balik ... tapi dier masih menahan... celaka betul.. rupa-rupanya ada niat nak usung aku balik umah. Ha! Ambik ko.. aku pun buat jurus ngelak... cerita pasal kawin ( I knw laki bujang takut & menyampah dgr).. Citer pasal anak... tak lut gak!! Pegh .. niat dier nak usung aku nieh mmg kuat.. 

Last-last aku citer pasal bf aku..kononya aku tak leh idup tanpa dier la.. sanggup merentasi lautan api that kind of crap.. Hahah pastuh.. dan dan ngaku rupa-rupanya dier dah kawin ada anak umur 5 tahun... celaka betul.. pastuh still insist nak usung aku.. katenyer for fun.. pastuh katanya tak elok setia sangat..

Haha! Aku dah ada point buat drama... aku pun piss off to the max la kununnyer sbb kutuk bf aku.. padahal hahaha... pastuh mintak maap..still lagi nieh nak usung!! Pastu nak jumpa lagi.. aku cakap tak nak sbb i'm very offended (sambil buat muka nak nangis) dan trus blah... 

Hahahahahaha... aku pun jln cepat-cepat.. usha skit.. ye la mane tau dier follow... masuk keta ..pecut balik umah! Sampai kat umah.. aku pun maki kawan aku ahahahahah....dier gelak jer... Benci la.. jantan tuh dah la cakapnyer berbelit.. ingat nak bohong aku la tuh.. uwekkkk tak dapat.. ahahahah kering jer la ko!!!


|

4 Comments


aku tan bukan hitam. ha ha ha.

ada gak mamat hitam french mari, ko pasti dia ada mention pada kawan ko yang dia mat salleh?


hahahhahahahhahhhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahahah.
warghh wargh warghh wargh warghh wargh warghh wargh warghh wargh warghh wargh warghh wargh warghh wargh

itu yg mampu aku cakap....

hahahahahhahah
hahahahhaah
lagi dengan jayanya.

p/s=nasib baik smlm aku di t'ganu


Mizz N: Kwn aku tanya.. pastuh dengan riaknyer dier jawab I'm Tan.. benci la.. aku rasa mamat tuh buta kaler kot. Tapi aku rasa dier bukan mamat perancis sebab dier pelat African.. eheheh.. pelat perancis haram tak dengar

Out of My Mind: Heheheeh takpe... tambah koleksi pengalaman sambil rate seni tipu mamat tuh.. hahaha.. buat bekalan :P


adehh sib baik ko pandai konar2...kalau tak....sian ko jadi mangsa si pedajal orang minyak tulen...

Copyright © 2009 Free Spirited All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.