3

Kawan Lama

Posted by Eliz on 5:58 AM
Lately nieh aku byk bercontact ngan kawan lama... my highschool friend.. some of them i never met for 10 years now... Wahhh!! 10 years... how time flies.. kwn aku tuh dah masuk 2 anak pun.. aku nieh masih bersuka ria beronggeng lagi.. ahaks..

Diceritakan pasal kwn lama.. she's in town kursus ajak jumpa, tapi tak jumpa-jumpa lagi pun.. emmm pastuh alih-alih no phone aku dah dipasskan kepada kwn sekolah aku.. Marah aku.. ye la maner taknyer.. mamat yang dier pass no tepon tuh bukannye kwan aku pun.. aku kenal-kenal camtuh jer.. skrg tiap malam mamat tuh message.. bosan la

I mean i guess itu lah bila jumpa kawan lama nnt cycle friend kwn lama bertambah.. aku nieh tak berkenan sangat sbb kebykkan kwn lama aku plastic, berlagak, shallow... pastuh bermanis muka.. bosan siul... sebab itu bila aku berpindah ke negeri yang baru aku rasa tenang.. sbb no one will stuck up to my face..

Tapi nieh kwn lama muncul kembali.... mmmmm.... best memang best.. yang tak best perangai stuck up, shallow tuh ada lagi.... mmmmmm

|

3 Comments


hi...hi...masih ada yang tidak berubah-ubah dari dulu. Materialistik dan plastik.


True and i thought people will change according to age maturity.. to be wiser, to more sensitive coz alot of experience to be pick up along the way... but then again im wrong.. coz apparently there are those who doesn't change at all.. hehehe


plastic, we are plastics in some aspects of our life. one can't deny this.

Copyright © 2009 Free Spirited All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.